Indahnya Menerima


Assalamualaikum ...

Indahnya Menerima | Bismillah . Beberapa bulan lepas , blogger Kameq Deanna ada menganjurkan giveaway . Alhamdulillah , CM adalah antara pemenang giveaway Kameq Deanna . 


Indahnya Menerima


Indahnya Menerima


Dah lama sebenarnya hadiah giveaway anjuran blogger Kameq Deanna ini sampai . Kalau tak silap , seminggu sebelum raya . Terima kasih kepada Deanna @ Kameq Deanna . Kerana kesibukan menyambut syawal , entry yang sepatutnya publish awal terpaksa ditunda . Maaf ya Deanna .


Indahnya Menerima

Storage Box


Hadiah yang CM dapat merupakan storage box . Sehingga ke hari ini CM belum buka lagi . Sayang sebenarnya . Bila nak guna nanti baru buka selain nak elakkan cepat kotor , biarlah dok dulu dalam bungkusannya . Sebenarnya banyak lagi hadiah yang CM terima dari blogger yang CM memang biar je dok dalam bungkusan masing - masing sebab belum ada tempat yang sesuai untuk diguna / pamerkan .


Indahnya Menerima

Kad Raya


CM dah banyak dapat cenderahati dari Kameq Deanna ni . Jadinya CM hantarlah kad raya sebagai cara mengeratkan lagi perkenalan kami di maya ni . Oleh kerana nak buat surprise , CM ambil je alamat dari sampul pos laju . Sampai ke tidak , nekad je ...






~ Cetusan Minda ~


4 Responses to "Indahnya Menerima"

  1. hahahhahaha.....baru skg tau mcm mn CM dpt alamat sy....misteri telah terbongkar....mcm mn sy leh lupa pulak.....terima kasih atas kad raya yg dikirimkan...suka sgt2...hihihi

    ReplyDelete

TERIMA KASIH SUDI KOMEN ... INSHAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA ...