DIY Terapi Aroma Limau


Assalamualaikum ...

Bismillah . Terapi adalah satu kaedah mengurangkan tekanan atau stress . Ada pelbagai jenis terapi seperti mendengar muzik , pergi ke SPA , bersukan , menonton tv , berzikir dan membaca al - Quran . Anda boleh memilih apa sahaja jenis terapi yang mudah bagi anda untuk melakukannya . Yang lebih penting , terapi itu memberi kesan kepada anda .


DIY Terapi Aroma Limau

Terapi Aroma Limau


Terapi aroma limau ini sangat mudah disediakan . Anda boleh sahaja menggunakan lilin yang anda beli di kedai . Caranya penyediaannya juga mudah . Hasilnya , anda dapat menghidu bau yang asli malah lebih segar . Bukan sekadar boleh anda gunakan ketika anda stress , malah bila - bila sahaj a yang anda suka .


DIY Terapi Aroma Limau


Aroma Limau Mengasyikkan 


Aroma limau adalah aroma yang paling CM gemari . Tak kiralah sama ada pada wangian kereta , wangian rumah atau lainnya . Bagi CM , aroma limau lebih mengasyikkan , lebih segar dan semulajadi . Apa kata anda mencubanya juga sebagai terapi dirumah .



~ Cetusan Minda ~



5 Responses to "DIY Terapi Aroma Limau "

  1. Bau limau memang best dan menyegarkan

    ReplyDelete
  2. Perghh kreatif betul! tak payah nak beli aroma terapi memahal kat luar tu. Guna ni dah cukup. Thanks atas perkongsian

    ReplyDelete
  3. Sha suka sangat dengan bau lavender... rasa tenang dan diawangan je :)

    ReplyDelete
  4. Ni mmg natural dan fresh ni.. menarik..

    ReplyDelete
  5. haah..sy suka bau limau....wangi jerrrr...

    ReplyDelete

TERIMA KASIH SUDI KOMEN ... INSHAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA ...