Bilik Tidur Remaja


Assalamualaikum ...

Dengan lafaz Bismillah . Anak remaja terlalu banyak keterujaan dan keinginan mereka . Sehinggakan ada kalanya ibu bapa jadi lemas nak melayan . Mereka ni umpama baru sahaja melihat dunia yang lebih luas dan mahu menerokanya sebanyak mungkin . Bilik adalah perkara utama sebab di situlah mereka lebih banyak menghabiskan masa mereka . Bilik tidur remaja selalunya mereka akan hias ikut imaginasi mereka . Kalau yang rajin berkemas , akan kelihatan cantik dan kalau yang malas , bilik tidur akan jadi serabut lah kan .

Bilik Tidur Remaja


Sebagai ibu bapa , anda akan cuba berikan yang terbaik untuk anak - anak anda . Menjadikan biliknya adalah syurganya adalah impian ibu bapa kerana disitulah kegembiraan anak - anak . Tetapi bukanah mudah nak menghias bilik tidur remaja ni sebab mereka ni banyak sangat keinginan . Mungkin gambar - gambar di bawah dapat membantu anda mmencari idea menghasilkan bilik tidur remaja anak anda .


Bilik Tidur Remaja



Bilik Tidur Remaja



Bilik Tidur Remaja



Bilik Tidur Remaja



Bilik Tidur Remaja



Walaupun bukan mudah untuk menyediakan bilik tidur remaja yang menarik seperti di atas kerana ianya melibatkan kos , tetapi hasilnya pasti akan membuatkan anak remaja anda lebih gembira . Ambillah masa untuk mencari idea dan berbincang bersama anak remaja anda tentang konsep serta pilihan warna yang mereka suka . Yang penting hasilnya nanti menggembirakan anak remaja anda dan pada masa yang sama juga dihasilkan dengan perbelanjaan dibawah keupayaan kewangan anda .




12 Responses to "Bilik Tidur Remaja"

  1. Vee.kak nah suka pic yg pertama tu..cantikk.. =)

    ReplyDelete
  2. amboi cantiknya..hihi..timm umah kpg, mmg xbolehlah nak buat gitu..hihi..

    ReplyDelete
  3. Singgha hujung minggu disini...kita suka warna purple tu..

    ReplyDelete
  4. Asalam ..kalau macam tu blik remaja kena syukur kepada mak ayah yang bagi,tentu nyenyak tidur sambil zikirullah..bersyukur mewah kan...

    ReplyDelete
  5. Asalam betul tu VEE ibubapa kena perihatin dengan bilik tidur remaja ni...kalau remaja lelaki lagi kena bagi perhatian..biasa lah lelaki kan..

    ReplyDelete
  6. Bilik cantik, pemikiran remaja pun sihat sejahtera...

    ReplyDelete
  7. kalu dpt kompem x kuar blk hehehe

    ReplyDelete
  8. Cantik betul gambar2 bedroom ni.
    Tapi, wajib ada banglo lah..

    ReplyDelete
  9. Bilik tidur camni confirm asyik terperap kat bilik aje la ^-^

    ReplyDelete
  10. Tu bukan remaja jer suka, mak remaja pun suka vee hihi..... Cantiknya Vee.... kalaulah banyak duit cenggitu yekkkk ...ohhh bestnya

    ReplyDelete
  11. sy suka hijauuuu...chantekkkk...sejuk jer tgk...hihihiih

    ReplyDelete
  12. cantik betul bilik tidur
    memang buat terperap dalam bilik aje jawabnya =)

    ReplyDelete

TERIMA KASIH SUDI KOMEN ... INSHAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA ...