Syifa' Naikkan Seri Wajah


Assalamualaikum ...

Syifa' Naikkan Seri Wajah | Bismillah . Seringkali kita berhadapan dengan pelbagai situasi . Ada yang berat jodoh , seolah - olah macam orang tak " pandang " kita . Juga tak yakin untuk menghadiri temuduga sama ada kerja atau bakal mertua .  Paling utama , kita nak " kehadiran " kita disedari orang sekeliling .

Syifa' Naikkan Seri Wajah


Syifa' Naikkan Seri Wajah



Ada beberapa cara yang boleh pembaca gunakan . Pembaca hanya perlu amalkan kaedah berikut ;

1 . Surah Yusuf ; 4


إِذْ قَالَ يُوسُفُ لِأَبِيهِ يَا أَبَتِ إِنِّي رَأَيْتُ أَحَدَ عَشَرَ كَوْكَبًا وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ رَأَيْتُهُمْ لِي سَاجِدِينَ 
( ingatlah peristiwa ) ketika nabi Yusuf berkata kepada bapanya ; " Wahai ayahku ! Sesungguhnya Aku mimpi melihat sebelas bintang dan matahari serta bulan ; Aku melihat mereka tunduk memberi hormat kepadaku . "

2. Surah Thoha ; 39


 " dan AKU telah tanamkan dari kemurahanKU perasaan kasih sayang orang terhadapmu ; dan supaya engkau dibela dan dipelihara dengan pengawasanKU . "


Selepas membaca surah dan doa diatas itu , sapukan pada wajah sebelum keluar rumah , bermula daripada dagu terus ke dahi ( seluruh wajah ) dilakukan 3 kali sambil berselawat .


Syifa' Naikkan Seri Wajah


Hanya perlu baca setiap kali selepas solat subuh . Setiap ayat perlu dibaca sebanyak 3 kali di atas sebekas air kemudain minum sedikit dan sapu sedikit pada wajah .



Insah Allah , semoga Allah permudahkan segala urusan kita ...


~ Ustaz Wan Asrul Al - Aydrus ~ 



Syifa' Naikkan Seri Wajah




1 Response to "Syifa' Naikkan Seri Wajah"

TERIMA KASIH SUDI KOMEN ... INSHAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA ...