5 Hot Sopt Yang Wajib Diterjah Bila Ke Sydney



5 Hot Sopt Yang Wajib Diterjah Bila Ke Sydney | Australia merupakan sebuah benua terkecil dan pulau yang sangat besar . Terletak di bahagian selatan Indonesia , Australia dikelilingi oleh Lautan Hindi dan Pasifik Selatan dan merupakan sebuah negara yang sangat terkenal dengan binatang kanggaro , emu dan kookaburra serat obor-obor berbisa di pantainya . 

 5 Hot Sopt Yang Wajib Diterjah Bila Ke Sydney

5 Hot Sopt Yang Wajib Diterjah Bila Ke Sydney


Sydney merupakan ibu negara bagi Australia selain bandar-bandar lain seperti Perth , Melbourne , Queensland , Brisbane dan lainnya . Opera House merupakan tempat paling popular dan sering dikunjungi oleh pelancong .

Selain Opera House , terdapat 5 Hot Sopt Yang Wajib Diterjah Bila Ke Sydney . Kunjungan dan percutian anda tidak akan lengkap jika tidak pergi ke 5 Hot Sopt Yang Wajib Diterjah Bila Ke Sydney . Jika anda mahu tahu apa yang ada di 5 Hot Sopt Yang Wajib Diterjah Bila Ke Sydney , anda terjah sendiri .

Untuk makluman anda , Australia sebelum ini adalah sebuah pulau yag didiami olehorang buangan British yang akan menghadapi hukuman mati . Hampir separuh dari penduduk Australia adalah penduduk peribumi . 

Di bahagian tengah Australia pula terdapat banyak gunung ganang dan pulaunya dikelilingi pantai yang cantik . Anda juga boleh meluncur dan bermain dengan ombak besar di beberapa bahagian pantainya .


1 Response to "5 Hot Sopt Yang Wajib Diterjah Bila Ke Sydney"

TERIMA KASIH SUDI KOMEN ... INSHAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA ...