9 Tempat Paling Cool Untuk Bercuti Di Kuala Lumpur


9 Tempat Paling Cool Untuk Bercuti Di Kuala Lumpur | Kuala Lumpur merupakan ibu negara Malaysia . Seperti mana ibu negara - ibu negara lainnya , Kuala Lumpur merupakan tempat yang sibuk dan padat terutama pada hari bekerja . Jalan yang sentiasa padat dan trafik yang sesak hampir setiap hari dan masa kecuali menjelang tengah malam .

Pun begitu , sebagai ibu negara , sudah tentu Kuala Lumpur menjadi tumpuan pelancong dalam dan luar negara . Banyak tarikan yang ada di Kuala Lumpur ini seperti pusat membeli belah , Menara Kembar Petronas , Menara Kuala Lumpur , Taman Tasek Perdana , Masjid Negara , Tugu Negara dan sebagainya .


9 Tempat Paling Cool Untuk Bercuti Di Kuala Lumpur

9 Tempat Paling Cool Untuk Bercuti Di Kuala Lumpur


Walaupun Bandaraya Kuala Lumpur penuh sesak , ia tetap menarik untuk dijadikan tempat percutian kerana terdapat resort dan hotel yang menawarkan percutian dalam bandar di mana pelancong tetap dapat merasakan suasana kedamaian . 

Berikut adalah antara 9 Tempat Paling Cool Untuk Bercuti Di Kuala Lumpur yang boleh anda pilih sesuai dengan bajet anda .

1- The CHAOS
2- The Yard Boutique Hotel
3- Scandinavian Studio 
4- The Mozy Studio
5- Marc Residence
6- The WOLO 
7- The Anggun Boutique Hotel
8- Journal Hotel
9- MiCasa All Suite Hotel

Selain itu , di Kuala Lumpur juga terdapat banyak hidangan yang menyelerakan dari pelbagai bangsa . Resepi tradisi turun temurun yang dikekalkan menjadikan Kuala Lumpur adalah syurga makanan kepada pelancong .

Malah jika bernasib baik , terdapat festival dan pertunjukkan yang boleh ditonton / disertai para oleh pelancong seperti festival Floria , pertunjukan istimewa di Genting Highland yang hanya memakan masa 30 minit perjalanan dari Kuala Lumpur dan sebagainya .



0 Response to "9 Tempat Paling Cool Untuk Bercuti Di Kuala Lumpur"

Post a Comment

TERIMA KASIH SUDI KOMEN ... INSHAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA ...