Menjana Duit Dengan Uber



Menjana Duit Dengan Uber | Uber merupakan perkhidmatan teksi yang dijalankan secara online yang berpengkalan di Amerika . Kewujudan teksi Uber sedikit sebanyak telah menyekat rezeki pemandu teksi tempatan . Keadaan itu menjadikan pemandu teksi tempatan tidak berpuas hati memandangkan mereka mencari nafkah melaluinya .


 Menjana Duit Dengan Uber


Baru-baru ini kerajaan mendapati bahawa perkhidmatan Uber tidak didaftarkan di Malaysia . Kerajaan menjadi rugi kerana Uber membuat keuntungan yang berlipat kali ganda tanpa perlu membayar cukai di negara ini . Banyak negara luar tidak membenarkan Uber menjalankan aktiviti di negara mereka kerana menyebabkan pelbagai aktiviti menyalahi undang-undang .

 Menjana Duit Dengan Uber


Menjana Duit dengan Uber


Sebenarnya , Uber bukan sekadar memberikan perkhidmatan kereta di beberapa buah negara , malah anda juga boleh menjana duit dengan Uber tanpa perlu modal dan memandu kereta . Anda hanya perlu mempromosikan uber secara online untuk mendapatkan pemandu-pemandu baru Uber .

Uber yang dikatakan tidak lebih seperti ' kereta sapu ' menjadikan pemandu Uber boleh menjana pendapatan yang lumayan dalam sebulan . Ini kerana Uber hanya mengambil 20 % dari pendapatan sehari pemandu Uber . 

Betapa mudahnya kini menjana pendapatan secara online tanpa perlu kenal pengasasnya . Anda hanya perlu tahu bagaimana sisten berjalan dan anda mendapat melipatgandakan pendapatan anda !


0 Response to " Menjana Duit Dengan Uber"

Post a Comment

TERIMA KASIH SUDI KOMEN ... INSHAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA ...