Tahukah Anda : Tengok Video Tanpa Guna Data


Tahukah Anda : Tengok Video Tanpa Guna Data | Sekarang ini adalah zaman telefon pintar . Kalau anda tiada telefon pintar , anda ibarat pengguna yang buta sebab dalam telefon pintar ada data yang boleh buat anda akses ke internet . Sebab itulah , anak-anak yang belum pandai bercakap pun boleh menghadap skrin telefon pintar hingga berjam - jam .


Tahukah Anda : Tengok Video Tanpa Guna Data

Tengok Video Tanpa Guna Data


Tidak mahu pelanggan terbeban dengan caj internet yang mahal , U-Mobile telah mengambil inisiatif untuk memberi peluang kepada pelanggannya supaya dapat tengok video tanpa guna data . Maka tersenyumlah para pelanggan u Mobile bila dengar berita ini .

Selepas ini , tidak perlulah anda pening kepala , gundah gulana sama ada mahu menonto video ataupun tidak kerana bimbangkan data yang boleh habis dengan cepat sedangkan bajet anda untuk berinternet dalam sebulan adalah terhad .

Sebelum ini , ramai antara kita tak dapat tengok video di facebook  atau siaran secara langsung walaupun kita tahu ianya menarik . Cuma dapat tengok dipejabat ketika waktu kerja . Itu pun bila ada masa lapang .

Siaran langsung pula , walaupun adakalanya boleh lihat di tv , tapi ada kalanya kita pula berada diluar . Itulah yang U Mobile cuba bantu supaya pelanggannya dapat melayari intenet dan menyaksikannya  apa sahaja walau di mana sahaja mereka berada .


0 Response to "Tahukah Anda : Tengok Video Tanpa Guna Data"

Post a Comment

TERIMA KASIH SUDI KOMEN ... INSHAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA ...