Tahukah Anda : Kenali Samsung Galaxy Note 7 Dengan Icon Bateri Baru


Tahukah Anda : Kenali Samsung Galaxy Note 7 Dengan Icon Bateri Baru | Baru - baru ini telefon pintar Samsung Galaxy Note 7 telah ditarik balik selepas beberapa minggu berada di pasaran gara-gara baterinya meletup . Rentetan itu , syarikat penerbangan beberapa buah negara termasuk Malaysia tidak membenarkan Samsung Galaxy Note 7 digunakan dalam pesawatnya dalam apa juga cara .


Tahukah Anda : Kenali Samsung Galaxy Note 7 Dengan Icon Bateri Baru


Baru-baru ini , Samsung Malaysia Electronics ( SME ) Sdn Bhd telah memaklumkan bahawa produknya , Galaxy Note 7 telah kembali ke pasaran dengan pembuatan bateri standard barunya . Anda boleh kenal pasti kehadiran bateri tersebut dengan icon bateri berwarna hijau . Icon bateri hijau itu akan dapat dilihat di tiga tempat lain seperti Status Bar , skrin paparan , Always On dan skrin segera Power Off .

" Bagi membantu pengguna mudah memahami , sekiranya mereka mempunyai peranti baharu dan menggunakan Galaxy Note 7 baharu dengan yakin , syarikat telah memperkenalkan ikon bateri berwarna hijau yang dimasukkan dalam tiga perubahan perisian tertentu . "

Selepas ini , pengguna tegar produk Galaxy Note tidak perlu riasu lagi . Anda boleh sahaja semak icon bateri berwarna hijau pada galaxy Note 7 sama ada terpapar di skrin ataupun tidak .



0 Response to "Tahukah Anda : Kenali Samsung Galaxy Note 7 Dengan Icon Bateri Baru"

Post a Comment

TERIMA KASIH SUDI KOMEN ... INSHAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA ...