Amazing Breakfast


Assalamualaikum ...

Amazing Breakfast | Bismillah, setiap kali bangun pagi, perkara pertama yang akan saya rasa adalah perut yang kekosongan. Maka kenalah cari sesuatu untuk breakfast. Ada orang suka breakfast di luar ketika hujung minggu. Perasaan saya pula, selalu membayangkan suasana breakfast yang amazing seperti di garden yang penuh bunga-bungaan atau menghadap laut yang luas terbentang bersama layanan yang istimewa. Tak perlu bebel banyak, mari kita layan sahaja imej-imej ini .


 Amazing Breakfast



 Amazing Breakfast


 Amazing Breakfast



 Amazing Breakfast


 Amazing Breakfast




 Amazing Breakfast


Orang Malaysia dah biasa dengan breakfast yang berat seperti nasi lemak , roti canai dan nasi goreng. Kita tidak dididik untuk menyediakan roti setiap pagi dari kecil kerana proses menyediakannya yang cerewet dan ibu bapa kita tiada kepakaran menghasilkannya. Itu fakta yang tak boleh dinafikan. Atas sebab itulah , kadar kegemukan di Malaysia adalah tinggi.

Roti sandwich adalah pemandangan biasa di rumah saya . Hampir setiap hari ada belakan roti sandwich. Itu adalah kudap - kudapan yang paling digemari oleh 5 orang anak buah saya . Saya, sudah tentu tumpang sekaki sahaja . Sandwich adalah breakfast yang ringkas tapi lengkap nutrisinya . 


Selamat menikmati hujung minggu anda bersama keluarga tercinta ...




~ Sumber Informasi ~



3 Responses to "Amazing Breakfast"

  1. sejak husben mama kerja roti ni, hari2 mama makan roti.. hihi

    ReplyDelete
  2. ishhh kalu cm tu mmg sy x bgn nk pegi keje hehehe

    ReplyDelete
  3. Okje tak merasa honeymoon vee....honeymoon pun lepas ada anak hehe....masa tu tak berkemampuan...
    Roti mmg jadi menu jugak kat rumah okje ni ....kadang tu sampai tak terhabis ...tong sampah jugak yg untung

    ReplyDelete

TERIMA KASIH SUDI KOMEN ... INSHAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA ...