Keajaiban Ayat 1000 Dinar



Assalamualaikum


Dengan lafaz Bismillah, ramai yang mengamalkan pembacaan ayat 1000 dinar dengan tujuan untuk mendapat rezeki yang melimpah ruah daripada Allah . Walau apa pun niat kita , sebagai hambaNya, tanggungjawab kita adalah berdoa dan berusaha . Selebihnya serah sahaja kepada Allah .


 Keajaiban Ayat 1000 Dinar




Dah banyak rumah yang saya pergi ada tergantung AYAT 1000 DINAR malah juga di premis perniagaan. Saya hanya tersenyum sambil memandang .


Persoalannya , adakah penghuninya hafal ayat ini dan mengamalkannya atau sekadar menggantungnya didinding mengharapkan Allah memberikannya rezeki yang mungkin bergolek ?




Sebagaimana menurut seorang Ustaz di dalam program agama di televisyen , dengan senyum beliau berkata sinis , " orang kita suka gantung ayat ini di rumah mereka. "

Keajaiban Ayat 1000 Dinar


Percayakah anda bahawasanya ayat 1000 dinar ini telah memberi kesan dan benar - benar belaku . Saya anggapnya sebagai keajaiban dengan izin Allah.

" Kakak saya ada pengalaman dengan ayat nih . Satu hari di bulan Ramadhan , berjalan keluar dari kelas , terjumpa ayat nih di dinding , maka dia pun bacalah . Pas tu terus menuruni tangga . Tiba - tiba terserempak dengan GPK  menyampaikan pesanan Pengetuanya di dalam sampul surat . Kakak saya bertanya , apa nih ?Jawabnya ringkas sahaja , pengetua kirim salam .
Tiba di bilik guru , trus lah buka ... alhamdulillah , itulah yang kuar dari mulut bila ada duit raya RM 500 kat dalam tuh . Sebenarnya , sehari sebelum tuh keta kakak saya breakdown . Sedangkan 2 minggu lagi nak sambut raya . "


Maka kakak saya teringatlah ayat seribu dinar yang baru beberapa minit dibacanya . Subhanallah ! Sesungguhnya sekiranya DIA mahukan ianya berlaku , maka berlakulah ia !






 Keajaiban Ayat 1000 Dinar




Pembaca juga boleh amalkan zikir di atas . Banyak sebenarnya cara untuk kita keluar dari kebuntuan .Tapi kita perlu lakukan satu perkara ...SENTIASA BERSAMA ALLAH !


 Bila kita senang , kita ingat Allah ...Inshaa Allah , bila kita susah , Allah bersama kita ...



3 Responses to "Keajaiban Ayat 1000 Dinar"

  1. Moga jadi amalan kita semua... Lagi satu untuk murah rezeki amalkan juga Solat Dhuha...

    ReplyDelete
  2. Sesungguhnya Allah itu Maha Pemurah lagi Maha Penyayang... subhanallah..
    Mayfair lagi...

    ReplyDelete

TERIMA KASIH SUDI KOMEN ... INSHAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA ...