Kenangan Lalu


Assalamualaikum ...

Dengan lafaz Bismillah . Zaman kanak - kanak adalah zaman yang paling indah . Zaman di mana anda tidak perlu berfikir tentang duit dan kerja . Apa yang ada hanyalah keseronokan menikmati hidup . Bagi yang membesar di kampung seperti CM , terlalu banyak kenangan indah di kala musim cuti sekolah . Kenangan lalu itu sentiasa tersemat indah dalam memori kehidupan .

Kenangan Lalu


Kenangan Lalu



Kenangan Lalu



Kenangan Lalu



Kenangan Lalu



Kenangan Lalu



~ Cetusan Minda ~

11 Responses to "Kenangan Lalu"

  1. betul tu CM...masa kecik2 xde pon nk pikir harga minyak naik...yg tau main jerr...hihiihi

    ReplyDelete
  2. Betul tu,sis.
    Walaupun saya x dok kg, tapi everytime cuti saya n adik dok rumah Wan kat Jelebu.

    ReplyDelete
  3. Teringin untuk kembali pada zaman dulu..

    ReplyDelete
  4. Andai dapat ku undurkan masa... mahu rasanya nak jadi kanak2 jer

    ReplyDelete
  5. kalu diberi duit dan kenangan lalu, sy plh kenangan lalu...nk jd kanak2 semula!

    ReplyDelete
  6. Kenangan lalu.. paling best mandi parit.. Habis semua tali air kami dah terjah hehee... Nostalgia..

    ReplyDelete
  7. Wah nostalgia lama kembali semula...namun ia hanya tinggal kenangan terindah...kita yang sudah hampir kepadaNya...hendaklah sentiasa melihat ke hadapan demi keluarga dan anak bangsa...

    ReplyDelete
  8. cuti di kampung memang terbaikk. bangga jadi anak kampung :)

    ReplyDelete
  9. dulu saya duduk di kawasan kampung
    semua tu pernah saya rasai dan lalui
    kesusahan zaman tu buat saya hargai kehidupan pada zaman ni =)

    ReplyDelete

TERIMA KASIH SUDI KOMEN ... INSHAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA ...