Air Kelapa Ganti Petrol


Assalamualaikum ...

Air Kelapa Ganti Petrol | Setiap kejadian Allah dimuka bumi ini ada manfaatnya . Cuma manusia jer yang kurang tak tahu . Kadang kala maklumat itu lebih cepat , kadang kala lambat . Segalanya bergantung kepada cabaran RnD juga tesis yang mereka perlu hasilkan . Asalkan mereka peka kepada sekeliling , pasti akan ada penemuan baru yang memberangsangkan .


alt image tag



Walaupun kaedah Air Kelapa Ganti Petrol bersifat sementara , ianya satu berita baik bagi pemilik ladang kelapa umpamanya . Mereka mungkin boleh komersialkan dibawah PKS ( Perusahaan Kecil Sederhana ) . Kepada anak - anak yang faham , boleh membantu orang tua mereka memberi kefahaman tentang penemuan ini . Sekurang - kurangnya Air Kelapa Ganti Petrol dapat memberi pendapatan sampingan kepada mereka malah juga dapat mengurangkan kos petrol .



Ini adalah penemuan terbaru selepas minyak kelapa dara daripada sebuah biji kelapa . Sejak dulu , bila fikir kelapa , kita hanya membayangkan santan , air kelapa dan juga minyak kelapa mungkin juga kuih sagon . kini kelapa boleh mengelurkan lebih dari itu . 



Walaupun Air Kelapa Ganti Petrol adalah sesuatu yang baru , ianya sudah tentu boleh dicuba . Mengapa perlu lepaskan peluang di depan mata . Walaupun kerja ini mungkin tidak sestandard ijazah yang diterima lepasan universiti , apa yang pasti , jika dilaksanakan dengan bersungguh - sungguh , sudah pasti akan menghasilkan pendapatan dari titk peluh sendiri .



Ia mungkin kelihatannya seperti lucu bagi sesetengah orang tapi bagi mereka yang membangunkan RnD , ianya tidak mustahil dan mungkin sesuatu yang menarik . Bolehlah kjimatkan kos belanja bagi pemilik kebun kelapa dengan menggantikan trol dengan air kelapa .


0 Response to "Air Kelapa Ganti Petrol "

Post a Comment

TERIMA KASIH SUDI KOMEN ... INSHAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA ...