Telefon Pintar Honor Pertama Memiliki Ciri 3 Card Slots

Telefon Pintar Honor Pertama Memiliki Ciri 3 Card Slots | Honor 5X merupakan telefon pintar berspesifikasi pertengahan terkini daripada honor. Honor 5X hadir dengan rekaan premium berasaskan kepada logam, dan turut menyertakan sokongan pengimbas cap jari bersama-sama dengannya .

Telefon Pintar Honor Pertama Memiliki Ciri 3 Card Slots

Telefon Pintar Honor Pertama Memiliki Ciri 3 Card Slots


Apa yang menarik dengan Honor 5X ini , ia dihasilkan dengan menyediakan 3 card slots . Selain itu anda juga boleh menggunakan cap jari untuk membuat panggilan dan mengambil gambar . Menarik bukan ! 

Honor 5X hadir dalam dua variasi penawaran, dimana warna perak dan kelabu ditawarkan pada harga RM899, sementara warna emas pula dijual pada harga RM939. 

Dari segi spesifikasi, telefon pintar dengan skrin 5.5-inci ini dijana menggunakan cip Snapdragon 615, memori 2GB RAM, kamera belakang 13-megapixel dan turut dilengkapi sokongan dwi-SIM serta slot mikro-SD

Setakat ini Honor 5X sudah mendapat tempahan melebihi 3000 buah di Malaysia . Ini kerana , telefon pintar Honor 5X telah menawarkan harga dibawah RM1000 di pasaran Malaysia .


1 Response to "Telefon Pintar Honor Pertama Memiliki Ciri 3 Card Slots"

  1. Sempoi juga ni... menarik... harga pun berbaloi nampaknya...

    ReplyDelete

TERIMA KASIH SUDI KOMEN ... INSHAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA ...