Amazing Vegetables



Amazing Vegetables | Dalam dunia ini banyak ciptaan Allah yang menarik . Dulu , susah bagi kita nak dapat tahu keajaiban perkara begini . Sekarang , dunia tanpa sempadan , maklumat anda boleh dapat dihujung jari , maka apa sahaja maklumat / kejadian di dunia ini mudah untuk anda perolehi .

Amazing Vegetables


Amazing Vegetables


Vegetables atau lebih mesra kita panggil sayuran . Melihat pelbagai jenis sayuran itu sudah selalu . Dari sayuran kampung , sayuran ladang sehinggalah sayuran yang pelik / jarang kita lihat . Tetapi , pernahkah anda melihat sayuran yang biasa anda lihat dengan saiz yang luar biasa ? Setakat ini SI belum pernah lihat amazing vegetables | sayuran bersaiz gergasi di depan mata .


Amazing Vegetables


Lihatlah amazing vegetableskentang gergasi  di atas , besar bukan . Agaknya , bagaimana kedudukan kentang itu masa membesar sehinggakan tuan ladang dapat kesan . SI menganggap kentang itu membesar di atas tanah sahaja .


Amazing Vegetables

Adakah amazing vegetables | tomato gergasi di atas ini disuntik nutrisi atau pokoknya diberikan baja tertentu supaya menghasilkan buah tomato yang besar dari biasa ?


Amazing Vegetables

Adakah amazing vegetables | bawang holland gergasi di atas dapat dijual dengan harga yang tinggi  / mendapat bida harga yang tinggi sehinggakan petani di atas sanggup menciumnya ?


Amazing Vegetables

Pada fikiran anda , adakah amazing vegetables | cendawan gergasi di atas lembut bila di masak ataupun liat untuk dimakan ? Jika dilihat dari segi saiznya , boleh dibuat stok untuk makan sebulan bagi seorang dan boleh juga jemput kawan - kawan untuk kenduri makan cendawan dengan pelbagai cara memasaknya .




~ Sumber Informasi ~




1 Response to "Amazing Vegetables"

  1. bapak besaq hehehe.. boleh pecaya ke ni. kt mesia xde lg

    ReplyDelete

TERIMA KASIH SUDI KOMEN ... INSHAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA ...