ASUS ZenFone Zoom : Kamera DSLR


ASUS ZenFone Zoom : Kamera DSLR | Asus dengan rasminya telah melancarkan model ZenFone terbarunya yang dikenali sebagai Asus Zenfone Zoom di Malaysia semalam , 13 January 2016 . Asus ZenFone Zoom merupakan telefon pintar pertama yang dilancarkan untuk tahun ini . 

 ASUS ZenFone Zoom


 ASUS ZenFone Zoom : Kamera DSLR



Apa yang menarik tentang  ASUS ZenFone Zoom kamera DSLR ini adalah  ASUS ZenFone Zoom merupakan telefon pintar yang paling nipis di dunia buat masa ini dan dihasilkan dengan keupayaan zoom optikal sebanyak 3 kali ganda bersama kamera 13 megapixel PixelMaster 2.0 pada bahagain belakang .

Kamera pada bahagian belakang  ASUS ZenFone Zoom Kamera DSLR ini juga dilengkapkan dengan fungsi autofokus yang pantas dan berasaskan laser serta sokongan penstabilan imej optikal .

ASUS ZenFone Zoom Kamera DSLR memberikan anda pengalaman merasai menggunakan DSLR tetapi dengan saiz yang kecil dan ringan serta boleh dimasukkan ke dalam poket . Selain itu  ASUS ZenFone Zoom juga dilengkapkan dengan sokongan rakaman manual serta kebolehan merakamkan gambar makro .

ASUS ZenFone Zoom Kamera DSLR juga dilengkapi dengan kuasa bateri berkapasiti 3000mAh , sistem operasi Android , antaramuka ZenUI dan kamera hadapan 5 megapixel .

Kelajuan  ASUS ZenFone Zoom Kamera DSLR sama seperti desktop dengan kuasa
  • 64-bit Intel® Z3590 2.5GHz - CPU
  • 6430 PowerVR 640MHz - GPU
  • 64-bit Dual-Channel 4GB - RAM
  • 60ms - Touch-Response 
  • Corning® Gorilla® Glass 4 - Cover Glass
Di Malaysia ,  ASUS ZenFone Zoom Kamera DSLR di jual dengan harga RM2099 pada penghujung January 2016 .





0 Response to " ASUS ZenFone Zoom : Kamera DSLR"

Post a Comment

TERIMA KASIH SUDI KOMEN ... INSHAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA ...