Perlunya Minum Air Selepas Bangun Tidur Ketika Perut Masih Kosong


Perlunya Minum Air Selepas Bangun Tidur Ketika Perut Masih Kosong | Adakah anda tahu bahawa orang-orang Jepun mempunyai tabiat minum air serta-merta selepas bangun dari tidur. Ia adalah tradisi purba untuk penyembuhan banyak penyakit yang menjadi sangat popular ketika Perang Dunia 2 selepas disiarkan dalam akhbar Jepun. Kelebihan air minuman juga telah disokong oleh banyak kajian. Ia adalah rawatan yang terbukti untuk memberikan keputusan cemerlang dalam memerangi pelbagai penyakit serius.


Drinking Water on Empty Stomach Immediately After Waking Up!


Perlunya Minum Air Selepas Bangun Tidur Ketika Perut Masih Kosong


Beberapa masalah rawatan menggunakan air minuman ini boleh membantu penyakit seperti : sakit kepala, sakit badan, sistem jantung, degupan jantung yang pantas, epilepsi, lemak darah, bronkitis, asma, TB, meningitis, penyakit buah pinggang dan saluran kencing, muntah-muntah, gastrik, cirit-birit, buasir , kencing manis, sembelit, semua penyakit mata, penyakit rahim, gangguan haid, penyakit telinga, hidung dan tekak.

Langkah -langkah Yang Perlu Dilakukan

  • Sebaik sahaja anda bangun pada waktu pagi, sebelum memberus gigi, minum 4 gelas (200 ml) air.
  • Mencuci gigi, tetapi tidak makan atau minum apa-apa dalam tempoh 45 minit.
  • Selepas 45 minit anda boleh makan dan minum seperti yang anda lakukan setiap hari.
  • Selepas sarapan pagi, makan tengah hari atau makan malam jangan makan atau minum apa-apa untuk dua jam akan datang.
  • Orang-orang yang sudah tua dan sakit dan tidak dapat minum 4 gelas air pada waktu perut kosong, boleh mula dengan air minuman sebanyak mana yang mereka boleh, dan kemudian setiap hari meningkatkan jumlah sehingga mereka mencapai diperlukan 4 gelas air.
  • Kaedah ini akan membantu dengan pelbagai penyakit, dan orang yang sihat akan menikmati tenaga baru yang diperolehi daripada terapi air.
Melakukan kaedah di atas mempunyai kuasa untuk menyembuhkan tekanan darah tinggi dalam 30 hari, gastrik dalam tempoh 10 hari, kencing manis dalam 30 hari, sembelit dalam tempoh 10 hari dan juga akan membuat anda berasa lebih bertenaga dan meningkatkan fungsi seluruh badan anda.

Kaedah ini bukan sahaja perlu digunakan untuk membantu beberapa penyakit di atas, tetapi juga perlu dilaksanakan sebagai sebahagian daripada hidup anda. Ia tidak mempunyai kesan sampingan sama sekali dan ia mempunyai kuasa untuk melakukan keajaiban untuk kesihatan anda.

2 Responses to "Perlunya Minum Air Selepas Bangun Tidur Ketika Perut Masih Kosong"

  1. Saya telah mengamalkan minum air kosong lepas bangun tidur sejak remaja berdasarkan petua aruah ayah saya. Yang pasti amalan itu mengelakkan kita dari sembelit dan menjaga perut dari masalah kebuncitan..

    ReplyDelete
  2. Telah menjadi amalan harian.. ;)
    Bukan setakat waktu pagi tapi berterusan sepanjang hari..

    ReplyDelete

TERIMA KASIH SUDI KOMEN ... INSHAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA ...