Gabungan Netflix & 100Mbps Internet Yang Awesome


Gabungan Netflix & 100Mbps Internet Yang Awesome | Selepas ini bolehlah anda menonton filem secara marathon bersama kawan-kawan dan keluarga . Ini kerana Netflix sudah ada di Malaysia . Oleh itu tidak perlu anda bersusah payah untuk download filem kegemaran anda melalui torrent lagi.

Gabungan Netflix & 100Mbps Internet Yang Awesome


Gabungan Netflix & 100Mbps Internet Yang Awesome


Netflix, penyedia rancangan televisyen dan filem secara online dari Amerika Syarikat kini menjelajah Malaysia . Netflix membuat kejutan di CES2016 dengan mengumumkan bahawa servis mereka kini boleh diakses di lebih 130 negara termasuk di Malaysia . Netflix adalah ‘on demand service’ di mana anda boleh menonton filem kegemaran anda pada bila-bila masa yang anda mahukan . Secara keseluruhannya, kini Netflix memiliki lebih 190 negara yang menyokong perhidmatan mereka.

Netflix mengenakan caj semurah RM33 sebulan sebagai langganan asas dan ianya terhad kepada satu skrin sahaja, pengguna juga boleh memilih untuk upgrade kepada dua skrin dengan sokongan paparan HD dengan RM 42 sebulan.
Neflix juga menawarkan versi premium dengan sokongan paparan Ultra HD yang boleh diakses 4 skrin dengan harga hanya RM51 sebulan.  Anda boleh streaming Netflix dengan resolusi layar minimal 3840 x 2160 piksel.


1 Response to "Gabungan Netflix & 100Mbps Internet Yang Awesome"

  1. Dunia semakin moden... Bila kita sudah boleh tonton filem melalui netflix, teman tak pasti filem-filem itu sudah melalui lembaga penapisan filem atau tidak... Harap ibubapa akan lebih prihatin untuk memantau filem yang boleh ditonton untuk keluarga...

    ReplyDelete

TERIMA KASIH SUDI KOMEN ... INSHAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA ...