Cara Paling Bijak Untuk Elak Pembaziran Data


Cara Paling Bijak Untuk Elak Pembaziran Data | Bila mahu melanggan pelan internet , pakej yang akan diambil kira adalah pakej plan data yang kita dapat gunakan untuk pelbagai tujuan tetapi pada masa yang sama masih menjimatkan RM dan beri kepuasan pada kita .


Cara Paling Bijak Untuk Elak Pembaziran Data

Cara Paling Bijak Untuk Elak Pembaziran Data 


Dengan banyak pakej plan data yang terdapat di pasaran hari ini, anda perlu pilih salah satu plan data yang memberikan kelebihan  nilai yang berbaloi tanpa membebankan komitmen bulanan anda .

Berikut adalah cara paling bijak elak pembaziran plan data dengan cara yang sempoi dan enjoy iaitu pilih plan data yang :

1. Anda dapat mendengar lagu semasa kesesakan di atas jalan raya . Sudah tentunya mendengar lagu selama 105 jam di Spotify .

2. Anda boleh menonton video HD di YouTube sehingga 20 jam ( sediakan power bank ) .

3. Menonton15 jam (atau lebih kurang 15 episod) siri TV terkini di Netflix yang sudah ada di Malaysia sekarang .

4. Sentiasa  berWhatsApp, Facebook, Snapchat, dan semua laman media sosial kehgemaran anda selama 24 jam dalam seminggu .

5. Anda boleh membuat panggilan video Skype selama 83 jam kerana kadang-kadang anda mahu bersembang dan melihat wajah rakan baik anda .


Dengan segala perkara yang memerlukan anda melakukan secara dalam talian pada zaman ini , keperluan untuk pelan data yang kukuh bukan sahaja mantap tetapi juga dipercayai , tidak mahal dan yang lebih utama adalah plan data yang memenuhi keperluan anda , adalah pilihan plan data yang terbaik .




2 Responses to "Cara Paling Bijak Untuk Elak Pembaziran Data"

  1. hehehe ok la tu... Teman dari dulu hingga kini masih guna Celcom unlimited package... :)

    ReplyDelete
  2. Depends dengan plan yg diberi jugaklah kan..hehhe :D

    ReplyDelete

TERIMA KASIH SUDI KOMEN ... INSHAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA ...